tirsdag den 19. februar 2013

Pip

Lige et lille pip her på bloggen.. 
Tiden flyver tænk at der allerede er gået snart to måneder siden det var jul. Jeg fatter simpelthen ikke, hvordan tiden kan gå så hurtigt. Det har været to turbolentemåneder, med Victor der har knoklet igennem fra morgen til aften, og mig som har forsøgt at få arbejde, børn og hjem til at gå op i en større enhed. Det er ikke altid lige nemt, når døgnet kun har 24 timer og man også helst skal nå at få bare lidt søvn. Men vi klarer den og har efterhånden fundet en rutine (og én til at hjælpe med rengøring.. og mormor hjælper med at hente børnene), så hverdagene går ok. 
Den kommende tid ser ikke ud til at blive mindre hektisk. Victor knokler videre oven på en uge med sygdom, og jeg er ved at planlægge den helt store undersøgelse på arbejdet, som skal køres igennem i marts. Og i kølevandet på den, kommer bearbejdning af alle resultaterne og nogle ekstra forsøg jeg allerede nu ved, jeg rigtig gerne vil køre igennem også. Det er super spændende. Jeg elsker mit arbejde, og kunne ikke forestille mig noget bedre at lave, så for min skyld kunne Phd'en godt vare nogle år yderligere. Men heldigvis er jeg jo ikke færdig lige rundt om hjørnet.
Rebecca har lige nu ferie fra skolen. Da Benji er feberramt, betyder det, at de får nogle dage hjemme. Igår hos mormor og idag hos moster. Godt man har dem! Og så håber vi snart det sygdomspjat er ovre. Heldigvis er han ikke så ramt, at de ikke kan tage på lidt småture. Idag prøver Becca og moster "feet a fish" -noget jeg virkelig glæder mig til at høre Rebecca fortælle om.

Ingen blog uden billeder..
 Smukke Rebecca!
 En forkælet kanin, som hygger med Benji i sofaen
Tja, og et styks heks klar til en flyvetur

Ingen kommentarer:

Send en kommentar