fredag den 25. januar 2013

Storesøster glæder sig til at fejre lillebror

Rebecca, sagt med stjerner i øjnene og fuld af kærlighed til sin lillebror:

"Moar, jeg kan huske huske sidste gang Benjamin havde fødselsdag.
Så var han simpelthen SÅ nuttet.
 Han var tæt på mig hele tiden,
og han kom hele tiden til mig og spurgte, I andre var lige meget.
Jeg glæder mig rigtig meget, 
og gemmer alt det gode oppe i hjernen."

Vi har her til aften dækket fødselsdags-morgenbord, pakket gaver ind og skrevet fødselsdagskort. 
Glæder os til en dejlig dag imorgen, hvor vi skal hygge med familie og venner og sætte mindstemanden i centrum. Vi har også haft en lille snak om, hvor dejligt det er at kunne fejre en man elsker. Når man elsker nogen, gør det ikke noget, at man ikke selv bliver fejret den dag (det kan vente til man selv har fødselsdag), men man bliver glad for at se lillebror blive glad.
Benski har den mest fantastiske storesøster, der elsker ham SÅ højt!

Rebecca blev iøvrigt helt ulykkelig, da hun kom i tanke om, at én af hans gaver lå i skuffen i SFO'en (hun ar lavet nogle stykker), men vi blev enige om, at han sikkert bliver RIGTIG glad for at få en gave igen på mandag -én som hun selv har tænkt på at lave og ikke mindst brugt tid på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar