tirsdag den 7. februar 2012

Køleskabspynt


Inden vi fik børn og faktisk indtil for 1 års tid siden, var jeg af den holding, at vi bestemt ikke skulle have vores køleskab klistret til med diverse sedler olign. Det ikke blot ridser men ser også enormt rodet ud.. I takt med at jeg er blevet lidt mere ligeglad med rod -ja lidt mere ligeglad er jeg faktisk blevet (utroligt hvad en kandidat og 1 års stress og jag kan gøre), er børnenes kreationer begyndt at hærske over køleskabets blanke ydre. Og hvilket fint pynt! Jeg elsker når Rebecca går i krig med blyant, saks og lim. Billederne herover er januars-klippe-klister-kreationer fra børnehaven, og da jeg er så uendelig dårlig til at få det hængt op andre steder i huset, så er køleskabet jo nemt at gå til med et par magneter! Og så kan man hurtigt skifte det ud, når andet fint kommer med hjem. Jeg håber virkelig hun bliver ved, for de er da skønne!
(og læg så lige mærke til, at vi er kastet os ud i de små bogstaver.. dygtige pige!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar